Onze veelgestelde vragen
Heb je een entreekaartje gereserveerd voor één van onze beurzen, maar geen bevestiging met je kaartje(s) in de mail ontvangen? Check dan eerst je spam.
Zit het daar ook niet in? Dat gebeurt soms! Stuur ons een mailtje met de naam waarop je hebt gereserveerd, en dan sturen we het je alsnog!
Wil je voorbereid zijn om je entreekaartje snel terug te vinden om bij de ingang de QR code te kunnen tonen? Er zijn verschillende manieren om dit makkelijker te maken:
- Je entreekaartje(s) zitten als bijlage bij de bevestigingsmail die je ontvangt direct na het reserveren. Hierin staat de QR code die gescand zal worden bij de ingang. Afhankelijk van je telefoon, kan je de bijlage gelijk openen en tonen, of je moet hem eerst downloaden. Sta je bij de ingang en zoek je dit mailtje dan zoek je het beste op “Ticketsource”.
De entreekaartjes zitten echter niet in de herinneringsmail die je de dag voor de beurs ontvangt. - Download je eticket direct na het reserveren. Op het scherm gelijk na het reserveren staat onderaan het scherm de knop ‘download eticket’. Doe dit met je telefoon en wanneer je bij de ingang staat, kan je je entreekaartjes met QR code terug vinden in de download map van je telefoon.
- Zet de entreekaartjes in je Google wallet of Apple wallet. De knoppen om dit te doen vindt je in de bevestigingsmail die je ontvangt direct na de reservering. Dan hoef je bij de ingang alleen je wallet te openen.
- Uiteraard is het ook altijd nog mogelijk om je entreekaartje(s) met QR code te printen en op die manier te tonen bij de ingang.
Heb je entreekaartjes gereserveerd maar kan je toch niet komen? Of heb je 2 kaartjes, maar degene met wie je wou gaan kan niet?
Zo annuleer je:
- In de bevestigingsmail die je kreeg vlak na het reserveren klik je op ‘manage my booking’
- Vul je naam en emailadres in en klik op ‘send me a link’
- Je krijgt nu een nieuwe mail (dit kan soms even duren) van TicketSource “Manage my bookings”. Klik hierin op de knop ‘manage my bookings’.
- Klik op de knop ‘refund booking‘. Als je 2 entreekaartjes had kan je nu kiezen welke je wilt annuleren. Typ het woord refund en klik op ‘refund my booking’.
Lukt het hiermee toch niet? Stuur ons dan graag een mailtje zodat wij voor je kunnen annuleren. Je maakt hier een ander erg blij mee aangezien de beurzen altijd snel volgeboekt zijn.
Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een mailtje: beurzen@spelikaantje.nl